سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از فروشگاه لینک سرا نیم بوت مشکی براق نخرید چون ارزان است

ابدییت یه روز بارونی در دی ماه 1399

کفش بوت چیست و از کدوم کشور اومده است؟
کفش‌ها دارای انواع مختلفی هستند که گونه از آن ها، دارای ساق‌های بلندتری هستند که هرچند طول این ساق‌ها متفاوت است، اما به طور معمول مچ پا را می‌پوشاند. این نوع کفش ها، در زبان‌های مختلف با اسامی گوناگونی همچون بوت، چکمه و پوتین نامگذاری می‌شوند و اگرچه از نگاه برخی این نام‌ها اشاره به کفش‌هایی با ماهیت متفاوت دارد، اما درکل می‌توان گفت که هر سه این نام‌ها به یک نوع کفش اشاره دارد. با این همه، در چند سال اخیر واژه فرانسوی بوت (فرانسوی: la botte) در میان مردم عامه در ایران رایج شده و عمدتا برای کفش‌هایی که ساق بلند دارند به کار می‌رود. به نظر می‌رسد این نوع کفش‌ها در آغاز برای استفاده اسب سواران و به ویژه نظامیان سوارکار، طراحی شده است چرا که نمونه‌هایی از این نوع کفش، مربوط به 1000 سال قبل از میلاد مسیح، در مناطق شمال شرقی ایران که محل زندگی قبایل عمدتاً مشهور به سوارکاری بود، یافت شده است. جالب توجه است که حتی چنین چکمه‌هایی نیز در خود ایران یافت شده که مربوط به مردان نمکی و دوره اشکانی (حدود 2000 سال قبل) است که شهرت سوارکاری و سوار نظام آن ها، در جهان آن روز پیچیده بود. حکیم ابوالقاسم فردوسی نیز در شاهنامه خود اشارات بسیار زیادی به چکمه‌های (در زبان فارسی: موزه) سوارکاران ایرانی دارد و همین امر سبب شده است تا بسیاری از کارشناسان بر این باور باشند که موزه ایرانی از خاستگاهی در سرزمین‌های شمال شرقی ایران، توسط گروه‌های متعددی همچون مغولان به چین و سرزمین‌های شرقی رسیده است. از سوی دیگر با استناد به صادرات گسترده چکمه‌های ایرانی به اروپا در زمان پادشاهی صفویه، برخی دیگر از کارشناسان بر این باورند که بوت‌های اولیه به کارگرفته شده توسط نیرو‌های بریتانیایی در جنگ‌های 100 ساله در اروپا، الهام گرفته از چکمه‌های چرمی ایران است. سربازان و سواران انگلیسی درجنگ‌های قیام استقلال آمریکا چکمه‌های ساق بلند را در آمریکا رواج و توسعه دادند و از آنجا به غرب آمریکا رفت و مورد استقبال گاوچرانان غرب آمریکا قرار گرفت. در واقع بوت بسیار قبل‌تر از این زمان نیز از کارکرد نظامی و سوارکاری خود خارج شده بودند و بسیاری از اشراف، از این نوع کفش‌ها برای نشان دادن جلال و شکوه خود و به عبارت بهتر به عنوان مد، استفاده کردند. وقوع رنسانس در اروپا و بروز انقلاب در صنعت پوشاک و مد، چکمه یا همان بوت‌ها را نیز در بر گرفت و از آن زمان بود که این نوع کفش به بخش جدایی ناپذیری از صنعت پوشاک و مد تبدیل شد.

این نیم بوت براق فروشگاه لینک سرا  مناسب شلوار لی بسیار کلاسیک و کژوال است برای نمونه ، شلوار لی تنگ هم با نیم بوت مشکی باق و هم نیم بوت تخت فوق‌العاده زیبا است . معمولا نیم بوت‌ زنانه دخترانه در فصل زمستان و پاییز کفش‌هایی همه کاره هستند، می‌توانید هر روز هفته آنها را به پا کنید ، حتی در مواقعی که به محل کارتان می‌روید.

 

نیم بوت‌ها طرفداران بیشتری بین خانم‌ها دارند و از انواع اسپرت و پاشنه بلند آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده میکنند. هنگام خرید نیم بوت باید به جنس و رنگ آن هم توجه داشته باشید نیم بوت‌ها در انواع چرم، جیر، مخمل و ... وجود دارند که بهترین ان‌ها نیم بوت‌های چرم هستند.

درباره رنگ نیم بوت باید بگوییم رنگ‌های پرطرفدار امسال عنابی، عسلی، زرشکی، طوسی هستند که استایل جذابی به شما میدهند البته نیم بوت مشکی را نمیتوان با هیچ چیزی عوض کرد و انتخاب بیشتر خانم‌های ایرانی همین است.

راهنمای خرید بوت و نیم بوت

فرقی نمی‌کند بوت ساق بلند انتخاب کرده اید یا نیم بوت ساق کوتاه باید به سایز آن هنگام خرید دقت کنید، زیرا در فصل زمستان جوراب‌های ضخیم میپوشید پس باید نیم بوت را یک سایز بزرگتر بگیرید تا فشاری را بر روی پا ایجاد نکند.

 

 

 

جنس رویه ورنی چیست و یعنی چه :

این نیم بوت مشکی براق دخترانه جنس رویه ورنی دارد حتما با خودتان میپرسید ورنی چیست یا ورنی چیه ؟ رویه ورنی از چرم تولید میشود این جنس از کفش، هم می‌تواند با چرم مصنوعی باشد هم از  چرم طبیعی که این کفش نیم بوت براق از چرمی مصنوعی میباشد کفش ورنی به کفشی گفته می‌شود که ظاهری براق گونه دارند و با روشی خاصی تولید میشوند . کفش‌های ورنی براق هستند و نسبت به نوع معمولی چرم، عمر و دوام کمتری دارند. کفش‌های ورنی در برابر ضربه و خوردگی، آسیب‌پذیر هستند و یادتان باشد که باید از این کفش ها مراقبت کرد تا ضربه نبینند با همه این حرفها کفش‌ های براق ورنی ظاهری شیک و متفاوت به خانوم ها میدهد و بخاطر همین به خانوم ها پیشنهاد میکنیم استفاده از کفشهای ورنی را فراموش نکنید.

 

زیره کفش پی یو Pu چیست و یعنی چه :

این نوع زیره ها چگالی پایینی دارند که باعث سبکی کفش میشوند،سایشی متوسط دارد و حرارت زمین به پا انتقال داده نمی شود

 

 

کفش نیم بوت کوبا ساق بلند مشکی براق زنانه دخترانه

 

همان طور که در تصویر مشاهده میفرمایید این نیم بوت از نیم بوت مشکی دخترانه زنانه طرح کلاسیک و قدیمی میباشد که رویه آن ورنی میباشد و جنس کفی آن جنس زیره pu میباشد و مناسب خانوم هایی میباشد که علاقه خاصی به نیم بوت مشکی و براق دارند و این محصول محصول پیشنهادی فروشگاه لینک سرا برای مشتریان محترم میباشد و میتوانید این محصول را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید

 

خرید کفش نیم بوت کوبا ساق بلند مشکی براق زنانه دخترانه

 

مشخصات خرید نیم بوت براق فشن کلاسیک دخترانه زنانه 2020 :

نیم بوت دخترانه Verni مدل Armis

جنسیت دخترانه زنانه

سایزبندی 37 - 40

رنگبندی مشکی

جنس رویه ورنی

جنس زیره pu

بندی  

زیره کفی پرسی و  فاقد دور دوزی

مناسب فصل پاییز و زمستان